En låg profil

Din miljöblogg håller just nu en extremt låg profil. Den låga profilen har egentligen inte någon bakomliggande orsak. Det är mest det att jag dels inte haft så mycket tid och att inspirationen inte alltid sprudlat. Men jag ska ta mig själv i kragen och give this mother fucker some CPR.

Jag börjar med att tipsa er om en annan blogg som jag håller mig sysselsatt med i dessa mörka tider. Det är en klasskompis till mig som är allt annat än mörk och tråkig. Läs om allt mellan himmel och jord serverat via en stor näve dräpande humor. http://thehenrikengbladh.blogg.se/

Sen vill jag också tipsa om en grymt snygg plånbok som jag blev sugen på. Den är självklart grönare än de flesta och går att återvinna när den inte längre är behövd. Så till alla er som inte har någon plånbok för tillfället och funderar på att införskaffa en ny, här har ni den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0