Crossdresser

Min blogg kommer ut ur garderoben, visar sitt sanna jag. Alla har vi nog lite crossdressing i oss.
Din Miljöblogg visar nu en ny sida av sig själv, en musikalisk sida som ni kanske inte väntat er.
Men varför låsa sig i dagens kategoriseringssamhälle? När man kan njuta av mångfaldens ärofyllda frukter.

Ett musiktips!
Sen jag sprang på detta band har jag haft svårt att sluta lyssna på dem. The Wooden Sky är ett band från Toronto som helt enkelt gör fantastisk musik.


The Wooden Sky - The Wooden Sky

mer Mer MER!
MySpace

Kommentarer
Postat av: agnes b

softish.. har du hittat de nån annanstans, förutom på myspace å you.. Vill ha den i min ipod när ja tvättar juu

2008-09-23 @ 12:46:12
URL: http://agnelicious.devote.se/
Postat av: Alice Stenberg

Hej!

Med tanke på det du skiver om i din blogg har jag ett event som kanske kan intressera dig? Det rör sig om Coop-dagen den första oktober och innehåller bland annat en utdelning av Änglamark-priset och ekologiska seminarier.

Skicka iväg ett mail till mig så kommer din inbjudan snarast!

2008-09-24 @ 13:45:03
Postat av: PAT

Awsome band man give us more!!!! har du skivor med dom på datan?

2008-10-07 @ 23:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0