Jordens timme är här

Det kan ibland kännas hopplöst. Rent ut sagt omöjligt att se en ljusning i den här soppan vi satt oss i.
Men sen dyker det upp något som skjuter hoppet i taket igen. Det är nästan att jag blir tårögd när jag tittar på det här. Det är ett bevis på att det finns hopp, att det finns människor som ser problemet och som fortfarande tror på mänskligheten.
Det finns viljan att göra något och det känns otroligt bra, jag blir glad i hela kroppen.
Tack mamma för det här fina tipset.



Kom in och gräv rundor, gå med och njut.
Earth Hour

Kom på ditt sätt att göra alla årets 8760 timmar till jordens timmar!

Kommentarer
Postat av: Bella

Gud vad konstig film, hann inte höra eller läsa något. Synd, då fick jag ju titta på den två gånger för att försöka lyssna och pausa för att kunna läsa - och det var ju inte så miljövänligt.

2008-10-23 @ 11:43:31
URL: http://belluni.blogg.se/
Postat av: My

FAN VAD KUL MED EN MILJÖBLOGG! Jag skriver också en sådan :D Har fått bra respons på min, din verkar och väldigt bra! Besök gärna min, ha det bra!

2008-10-24 @ 11:45:42
URL: http://birch.webblogg.se/
Postat av: Fanny

Gillar din blogg. sökte runt lite för att hitta någon som har något vettigt att säga. o din blogg känns så fräsch alla bloggar idag handlar om mode. så tack för lite annat innehåll i en blogg. och ett mycket viktigt sådant. jag skulle behöva lite hjälp, jag är en fattig student så har inte råd skänka stora pengar till att rädda miljön, men har du några tips på "vad den lilla männskan" kan göra förutom att byta glödlampor och källsortera? vore tacksam för svar=)

2008-11-18 @ 23:07:29
URL: http://banny87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0